Ethiopia. The never ending story. Kun for indviede.
....... I mellemtiden tager jeg til Finland i 14 dage og måler lufthavne med den hvide bil, da S i England skal leje den blå bil med RSP-udstyret.
Han skulle kun måle
IRI (jævnhed) og fik lov til at gøre det på egen hånd, da han så
ikke skal køre med hjørnelaserne monterede. Det kræver nemlig en hvis
ekspertise, da de rager en halv meter ud på hver side af bilen og ikke
kan ses fra føresædet. Så vidt så godt.
Bb laver aftale med S om at køre udstyret helt til Sheffield, holde 1 uges ferie medens S måler, og så køre bilen hjem igen. Trækker projektet ud vil S sørge for Bbs underhold. (?) Da det normalt er det mig der har ansvaret for udstyret, bliver
også mig der skal reparere det, hvis det går i stykker og det er ikke
ligefrem tid jeg har nok af i øjeblikket. C2 vil så ringe til S og fortælle ham, at Bb ikke må køre RSPmålinger med hjørnelasere, da hans “kørestil” på ingen måde harmonerer med målemetoden og at han i det hele taget optræder i trafikken som en elefant i en glasbutik. Jeg ringer til S bagefter, for at fortælle ham om hvordan bilen er indrettet med ledningsføring, tyverialarm, skilte- og blinkmontage osv.osv. S siger som det første, at C2 har ringet og sagt at Bb ikke må køre målinger og at han selv mener at kunne huske, hvordan Rs program virker. Så det behøver jeg så ikke at nævne. Jeg skriver en laang fax om målebilens indretning. ..... Der opstod nogle problemer i Etiopien, så rejsen blev udsat til den 20 oktober. |
||||||||